Wellness

Finska savna

Finska savna je suha savna, kjer je temperatura med 80 in 100 stopinjami. Zrak v savni je zelo suh in zato lahko zdržimo pri tako visokih temperaturah. V savni se nahaja peč, na kateri se nahajajo kamni, ki jih zalivamo z odišavljeno vodo iz čebra, da povečamo temperaturo v prostoru.
Zelo pomembno je pitje dodatne tekočine, saj zaradi prekomernega znojenja izgubimo veliko tekočine in mineralov, zato jih je potrebno nadomeščati sproti med samim savnanjem.

Zdravilni učinki

Uporaba finske savne krepi imunski sistem. Z uporabo savne preprečujemo tudi virusna in ostala obolenja, saj telo preko znojenja izloča strupene in škodljive snovi, ki jih absorbiramo preko hrane, škodljivega zraka ali pa se sproščajo v telesu zaradi hormonskih procesov. Finska savna deluje zelo dobro na celoten gibalni sistem in blaži stres.

Infrardeča savna

Infra savne so novodobni dosežek ogrevalnega efekta. Infra žarkiI delujejo globinsko v telo celo do 4 cm. Pri tem dosegajo še hitrejše in intenzivnejše potenje pri nižji temperaturi od drugih savn. Temperatura v takih savnah je do 50 stopinj celzija. INFRA ŽARKI so z delovanjem v telo zdravilni, priporoča se predvsem tistim, ki so občutljivi na visoke temperature-starejši ljudje in tisti, ki z manj napora želijo doseči čim večji učinek kot preventiva za krepitev zdravja.

Zdravilni učinki

Pasivni kardiovaskularni kondicijski efekt IR savne omogoča ljudem, ki se ne morejo normalno gibati, npr. tistim na invalidskih vozičkih in ljudem, ki si za telesno aktivnost ne vzamejo dovolj časa, da krepijo svoj kardiovaskularni sistem. Redna uporaba IR savne pred ta sistem namreč postavlja podobne stresne zahteve kot redna intenzivna telesna aktivnost. IR žarki ogervajo tkivo do 4 cm globine, torej tudi notranje organe, na to pa se telo odzove s povišanim srčnim utripom in povečanjem količie pretoka krvi skozi srce, saj se želi ohladiti. V zgodnjih 80-tih letih so celo znanstveniki NASE ugotovili, da je obsevanje z IR žarki idealna metoda ohranjanja kardiovaskularne kondicije vesoljcev pri dolgih vesoljskih letih.

Poraba kalorij in kontrola teže

Znanstveniki so ugotovili, da je za nastanek 1 g znoja potrebno 0,586 kcal. V IR savni poprečen uporabnik z lahkoto izloči vsaj 500 g znoja, kar predstavlja 300 kcal ali toliko, kot če bi pretekel 5 do 8 kilometrov. Izguba teže zaradi izgube tekočine se s pitjem nadoknadi, izguba kalorij pa ne. Pri redni uporabi IR savne lahko v 30 minutah potrošimo od 900 do 2.400 kcal ali toliko, kot če bi pretekli 9 do 15 km.

Ledena jama

Ledena jama je prostor ki ga v zimskem času napolnimo s pravim snegom, namenjen pa je hitremu ohlajanju telesa po savnanju, s tem pa izboljšanju cirkulacije in krepitvi imunskega sistema. Natiranje s snegom in nizke temperature v jami vam pričarajo občutke skoka v ledeno mrzlo vodo, ohlajeni boste v trenutku!

Priporočamo vam le kratkotrajno zadrževanje v ledeni jami, saj je jama namenjena seveda le tistim, ki nimajo težav s srcem in krvožilnim sistemom.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close